heeeeeela jävla veckan , ba och läsa vettni

äre jag som är dålig på att uppdatera eller?
haha skoja, jaa jackie lär förstå iaf

nej men jag har varit väldigt dålig nu och det kommer jag att fortsätta vara tills det blir mer vår och min design är fixad :)
men tänkte bara att den här veckan har varit sååå sjuuukt chiill,
började väl i söndags egentligen då jackie och jag bara gick runt i luthagen och det var fett myyes♥
 sen köpte jag ett par jeans också, pics från sön 
 

nubbis<33333333333



sen i måndags boka vi tid hos frisören så nu ska jag sliiiinga äntligen! och sen köpte vi chips dip och coola och satte oss i solen och tjocka som fan, så sjukt nice ! :o
före

typ efter



i tisdags
var jag hos min tönt :-) ♥ ja han är faktiskt min sen i tisdags, 29/3 hihi..


igår åkte jag och jackie till stan och satt typ bata vid ån och hade det aaaaaaasniice yeeah! sen va jag me tönten igen, och jag har nog aldrig sett någon som är så rädd för hår hahah awie

och idag har jag typ sovit hela dagen okej.. segt kanske men jackie och jag har typ bara sprungit runt i skolan idag? känns verkligen så, fett skönt

imorn blir det att fixa nytt pass och sen får jag se vad som händer :) bästa veckan på länge JAO
godnatt


Kommentarer
Postat av: josefine

MEN LÄGG IN ETT FÖRHÅLLANDE PÅ FB DÅ :O:O <33

2011-04-02 @ 12:45:58
URL: http://duvetjossans.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0