Han som är värd dina tårar skulle aldrig fått dig att gråta

igår kväll vid typ halv12 satt jag och jackie på stan och då kom två änglar,
eller nej okej två kyrktjejer som ville att vi skulle äta pannkaka... wierd..

aja sen fråga dom om någon hade bett för oss, vi ba wierd igen.... så dom fråga om dom fick be för oss
haha skitgullliga, tack för att vi fått träffa fanny och jackie ikväll . och sedan resten som ni inte får veta :), skittttgulliggga!
dom stod där och blunda mitt på stan och bad och vi börja garva lite tyvärr.. taskigt..

aja.

snygg... feeeeeettt ooold bild assåå

har fan gjort en asbra sak för två personer ikväll, jag är fan grym! när de gäller andra.. ajaa natti


Kommentarer
Postat av: ElinE

EXACT SÅNA KOM FRAM TILL OSS MED HAHAHHAHAHAH TVÅ GÅNGER!!!

2011-01-10 @ 18:36:11

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0