mina tjejer är bäst <3

okej sämst uppdatering, men aja helgen då.
i fredags drog jag och jackie och träffa sebbe och djärv haha..

sen på lördagen vart det att åka till mamma, fanny och jag skulle nämligen in till stan och äta middag och hare mys, vi TVÅ. till slut börja fanny stressa som fan , och vi fick skjuss bort till lövstalöt för att ta en buss rätt tidigt lite över sex, fatta inte varför hon var så stressad? sen så kommer vi till stan och jag ba,
vi kan ju alltid äta på tacobar :D
hon va vad sa du :D
jag ba tacobar..
hon ba aa blabla,
så kommer man in, känner sig sjuukt uttittad, kollar åt sidan och där sitter världens bästa tjejer och börjar sjunga JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR osvosv.. shiiit va chockad man vaaaar
så mina bästa flickor betalade åt mig och massa, asso så sjukt gulligt, älskar er :)
för den som inte visste .. så fyller jag på tisdag alltså heh..
aja sen drog vi till bjk på fest hos ekman, vart ju rätt kul till slut när dom fixa musik

idag vart man iväg tvingad till två idioter oskar och sebbe, trött som fan, men har man sagt ja och sen säger nej och dom ska vara sura då drar man iaf .. så snäll är jag :) vaaaa väl rätt chiilll assoo

aja skola imorn och ett sjukt långt inlägg, puss hej

här får ni en riktigt jävla ful bild på mig och jackie, vi skallade föresten varandra på bussen i lördags så vi fick fina bulor i pannan, är vi duktiga eller?


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0