JUICE ♥

kvällen vart helt okej tillslut, en mupp fick min mage att explodera typ, eh asså jag skratta (A) heheh
jag är inte ett dugg trött, mamma och pappa är cp konstiga och muppiga och helt aa som mig NOOOT

jag har så sjukt dryga inlägg mohahahah love me, så sjukt dryg mohahahhaha love it

ajaaa, jag vill ha vår, så sjuuuuukt mycket, och jag vill till FRANKRIKE MY FUCKING ÄLSKADE LAND, längtarsomfan
jackie och jag ska plugga där när vi gått ut skolan :) aaaaazzzumme ♥

jag har varit ledsen i några timmar för juiceN är slut.. jag kan inte leva utan juice.♥
tänkte skriva en status på fb men ångra mig, vill ju inte att folk ska tro att jag har damp! hahahahahahhahhahahahahahahha för de har jag ju inte :o eh... heh.. 
 
såg ut såhär.
FUCK VEM HAR DRUCKIT UPP MIN FUCKING JUICE, SKA FUCKING MÖRDA DEN SOM FUCKING GJORT DE, FUCKING ANUS, FUCK YOU


:')
natti


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0