jag tar dig om jag vill ha dig

Har varit rätt duktig idag känner jag wihohooo...

förutom att jag försov mig till 07.50 typ -.- great liksom, men de löste sig, nu ikväll ska jag kasta mobilen någonstans bara och sen måste jag springa och leta när de ringer så jag vaknar, smart chey

jag jackie och fanny vart inlåsta i bussen i daaag fett soooft asssoo
jaaa, orkaar inte förklara, har vart skönt att slippa skolan och ba kolla på tråkig konst.

nu ska jag sova, det är sjuukt hur jag taggar inför sommarn, verkligen sjukt.


fast för låten som faaaaan, tänker bara på sommar och fester och gaaaaah i diiiieee

godnatt


skitsnygg bild ahahah bjuder verkligen, asrolig vriden arm? ser ut som en annans.. yeyeyeyyeye natti nu


Kommentarer
Postat av: Jackie

sv: jaaaa<3

hahaha men ja ellerhur wtf

2011-01-20 @ 17:05:22
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0