HEJHEJHEJ JAG ÄR BARA ............ bäst.

Ojoj. min dag asso, först kommer man till So;n får veta att man ska skriva prov? :) svarar inte på en enda fråga typ, hittade på svar fast jag inte visste vad jag skrev om. lacka sönder, ville gråta för jag var så arg för hon betedde sig som en ***** .
Sen så ska man skriva No prov imorn också? Ne.
Pappa lacka, kom te skolan och grejer -.- PIIIIINSAMT
hahhaha, aja ska typ få gå till grand på sportlovet -.-' menmen , pappa har typ ringt min lärare ikväll och massa han tar de här på fullaste allvar, seriöst -.- och nu pratar han typ med jackies pappa i tfn -.-

AJAAAA
hejdå :)

okej drogad bild men orkar inte leta.


Kommentarer
Postat av: emelie

åååh grand på lovet :( gumman <3

2011-02-19 @ 22:29:05
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0