GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!

omg vill bara slå sönder min dator!!! lämna ALDRIG ALDRIG ALDRIG ut saker till era småsyskon, även om dom är 11 och man tror att dom kan hantera saker, ALDRIG!

säger : har du sönder dom, köper DU nya!
den: jaja, jag ska inte ha sönder dom.
*får tillbaks dom*
- MAJAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAFAN HAR DU GJORT?!?!?!?!?!??!?!
- vadå
- VA ÄRE HÄR !? VA!? vafan haru gjort
- jag har inte gjort nånting!
-NEHE vem va de då?! vare inte du som låna dom eller !?
- men jag har inte gjort nånting

man ba :S äckel dö ? sen säger skitungen fuck u och går ut ?! vem äre som ska säga fuck u ?
VEM äre som ska köpa nyytt !?!? omg seriöst. kan döda vad som helst just nu, är så jävla lack


Kommentarer
Postat av: maja

jag kan säga fack u för att du anklagar mig de kan ju vara vem som helst som kunna gjort sönder dom jag använde dom sen la jag dom där sen va den cp sen får du utbrått,och skylller ALLTING på mig som vanligt.

2011-02-25 @ 15:48:05
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0