dirtyy danciiing <33<3<33<3<3<3<3<333<3<3<3

Kom typ nyss hem till pappa, nu ska jag kolla på dirty dancing, världens bästa film. ♥

Dagen började inte bra, eller, jag trodde att jag mådde bra, så skulle gå in till toan och hämta vatten, helt plötsligt var jag helt borta , och sen svimmar man.. great

mormor och morfar kom typ hem till mig och tog hand om mig :) sen kom majisen och tog över.

haha.. jag känner mig som ett cp man måste hålla koll på :( men nu mår jag rätt okej, typ astrött men..
pluuuus att vi har två cp prov på måndag och tisdag, kan INGENTING och tror ni man orkar plugga nu eller? nej..
plus att jag har nån svenska grej jag ska bli klar med.. asso lycka till.

aja puss hej



snygg syster.. hahah


Kommentarer
Postat av: maja

MEN din apa!

2011-02-10 @ 19:48:53
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0