den du förlorar vinner en annan

för dom som inte sett mitt hår, så har jag typ guldaktiga slingor?:s och mitt hår ser typ olika ut hela tiden och här är två bildeeeeeer som jag bjuder på


Igår åkte jag petra julia rebecka fanny och elin på någon fest men det blev liksom lite pinsamt.. hah
så vi drog typ direkt, sen åkte petra becka jag och julia te bälinge på moppisarna och luffa, gjorde ingenting, så jag drog till min fula Pöjkvän och sov där istället så jag slapp åka hem.
FICK GODARE PANNKAKOR DÄR ÄN FRÅN DIG JULIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaa sen så köpte sebbe chips till mig idag -.-' seriöst drog iväg på moppen och ba BRB så kommer han tillbaka med chips ? jag ba vafaaaaan ......... HA-HA-HA-HA..................
jaja jag råka typ hälla ut halva påsen så då blev han sur (a) och jag åt typ bara jättelite hehehe.

SKIT SAMMA HERRÅ :)


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0