you're amazing just the way you are


ååh.. dör för låten, jordens finaste låt, älskar hans röst älskar texten
den gör att man ba vill ha en kille som är världens underbarste
som är perfekt

kom hem från louise för ett tag sen, jag jossan fanny elin elin julia & ida överaskade rebecka och louise
sjukt kul, dom vart lämnade i stallet, dom visste inte att både va där inne först typ, och sen så var de mörkt i huset och dom kom in och var skiträdda sen hoppa vi upp i köket och skrek GRATTISSS !!
kan ju inte ta alla detaljer men
haha det vart ganska lyckat, sen åt vi kladdkakan jag bakat och lite kakor och sånt, sen film
hade en trevlig kväll och imron blir det bara plugg som gäller.


Kommentarer
Postat av: rebecka

lyssnade på den där låten precis just nu.:O en slump eller bara ödet? hahha...

2010-09-19 @ 12:39:00
Postat av: ElinE

Jag hörde den igår på radion för första gången! O.o

2010-09-19 @ 13:09:29

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0