PIIIIIIIICSSSSS

Yey, min dag har varit J-O-B-B-I-G , med många damputbrott med tanke på att felix och magnus är så kåta i mig att dom inte kan låta mig vaaaaa !? ÅÅÅÅÅHHH SUCK!

 trycker in mig i ett hörn , slår mig på mitt ömma huvve :( gör illa mitt ömma öra, lyfter mig och tappar mig på golvet.. och jaa osv,. min dag har varit sååååå tuff!

bilder från dagen, ALLA bjuder (a) :



OMG! ÖGAT KOLLAR PÅ MIG!


felix å fanny

nubbis e lässän

william och magnus va glada,.. och öm crrääizzy :(



fanny&jag glömde fannys penna på No:n så då gick vi tbx, och då såg vi det här på tavlan -.-
såååå... fanny rita den här , hade vart snyggare om jag gjorde..


söt!

emiiiil :)


HAHAHAHHAH DÖR ! my "friends" are special




marcus :) :) :)

pullllaaan(a)

elis hade kul me gardinen på matten vilket gjorde..



första gången elis ser en penna..

AJA fett mke dryga bilder :d aja, jag hade ändå rätt kul iidag(A)


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0