I LOVE MYSELT, YÄÄZ I DO :'''DDD

Sitter och kollar på tråkiga bilddagboken på gammla bilder jag lagt in,
haha satt faktist och garva nyss, ska visa vad jag skrev:

"haha , under mat bordet blir jag typ mobbad varje kväll nu ;'o fett taskia min famiilj är..
och bara för de gav jag lite hämd mot filip bajs bror idag , hahah har man dålig humor så fattar man att de är sjuuuktt kul!
pappa - fanny sluta vicka på stolen
jag - nej ? ^o)
pappa - jo gör de nu annars blir jag arg
jah asgarvar
pappa - fanny sluta nu !
jag - nej de tänker jag inte, för då tänker jag ringa bris !?
mamma - varför ska du ringa bris? då ringer vi fris
jag - nej ni ringer gris -.-' GAMMLINGAR
asgarvar*
mamma - nej vi är inte gammla!
jag - haha jo! men filip ringer också gris för han har missuppfattat de lite!
filip - va ?! ;O
"

haha erkänn, jag är rätt skön ;)


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0