jackie&fanny HJÄRTA stooorstäder

Blir ingen mer data för migg idag.. tyvärr jackisen ;(
mamma typ dampar lite på mig hehehe (a)
nej men ska väl kolla på tv där nere och fråga massa frågor om vad som hänt på programet,
orkar hon snart inte med mig ;)

jag är rätt smart, jag vet.

aja, asså jag känner mig typ värsta lyckliiiiigggg :D asså guuud hihi, även fast jag bara sitter här hemma så har jag värsta drömmarna med jackie, och det kommer bli så bra lalala :D



vill till frankrikkke igen! vet att jag och morfar är sexiga :*


Kommentarer
Postat av: jackie

nej ska du lämna mig nuee :( hahah driver.. du fattar (a)



ja men vi ska ju till frankrike muuppp ! :)

2010-09-01 @ 22:04:36

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0