i don't care, bcuz jag orkar inte

hejhejhej. jag är inte död.

har baara inte varit hem, va till stan efter skolan med louise och fanny,
louise och jag lyssna på vår lilla flickafanny som har vvärldens finste röst när hon sjöng :')
sen varte dans! fyfan va jobbigt :o märks att jag inte tränat sen sommarn börja..


DEN JÄVLEN SOM SNODDE FANNYS SKOR, JAG SLÅR NER DEJ ! :O grrr...... ;@

haha en liten rolig sak som hände när vi gick jag fick helt plötsligt ett sms från fannys mamma där det stod "<3" hahaha jag asgarva liksom wtf? , helt random? fanny ba , ja undrar vem hon gillar mest..
hahhha ne men de var ju .. gulligt x)

 JAG VILL VARA BLOND! jag ba har mig själv i huvet hur jag vill se ut.. :(


Kommentarer
Postat av: j

sv: neeje nu blir dom lessna :( <3 och då blir jag åsså lesen.

2010-09-09 @ 16:33:20
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0