"hon är efterbliven, don't blame her"

TJAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D
jag sluta för en timme sen , huuuuuuuur najjjjiiizzz !? ;D
har chillat heeela dagen och typ inte brytt mig om tider :D cykla typ hemifrån gaanska sent , (a)
men jag hann!

Sitter och äter värsta tjockis glassen med smet till :S och kakor hehehehe.....

ojojojojojoj, lite fler kilon på magen tack :D

nej men jag ska faktist träna på fredag, så rebecka, jag kommer släpa med dig ! :D kul va !?
du älskar ju att träna såååå mycke ;*

snart ska jag till stan och dra ut min taaaaand :D

och rubriken sa fanny om mig idag , snällt va ? :D bra att någon stöttar än !

lalalla, hej svej jag är en åsna

puss .



dagens facelook , tieeep såååå snygg :O OH MAJ GAAD


Kommentarer
Postat av: jackie

fulis

2010-09-14 @ 14:05:03
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0