298 typ i iq . jag är så smart.


Okej , min dag.
På idrotten så var inte jag sofie och jackie med ute och sprang .. så vi fick vara inne själva i gumpasalen med höögmusik och göra lite saker, sen i slutet så dansa jag och jackie och asså
RoLIGASTE IDROTTEN EVEEEEEEER
:D

sen varte kanske lite drygt och sånt och när vi satt och vänta på bussen så hör jag att axel linus och ruben typ säger ngt till mig? så kollar jag av en ren reflex på mitt ben och där sitter.... EN STOR FET SPINDEL!!
så jag typ skriker och kastar mig upp, asså den satt liksom mig , det värsta jag vet !!!
fyfan, och det var liksom ruben som hade kastat den på mig  ? S:

FUCK U
aja, ska duscha och frächhaa upp mig lite, hörs, pusshej ! :D


Kommentarer
Postat av: Oliwer

Du fuska ju med iq ;) HAHA spindlar är ju söta :O:O:O:O eller ? ;) <3

2010-09-24 @ 19:49:18
URL: http://oliwerstroberg.blogg.se/
Postat av: finis

sv; nej varför blir du lessen din fula gris ? :(

2010-09-25 @ 01:11:51
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0