hallelujah

älskar den här i höstvädret♥



hello guuys,
har gästbloggat lite i jackies blogg, fail eftersom jag skulle lägga upp en film som inte vill bearbetas än..
har tjockat i mig massa glass..
och snart ska jag göra såndär va hetere ? öm ja ni vet.. vårt språk
JUSTE svenska

skoja, klart jag kommer ihåg, dah-.-
skiiiiiiitchill dag i skolan, började 09.10 (kom lite sent)
sen fick vi sluta typ två timmar tidigare :D alla lektioner var askorta och allt assköönt
nu är det bara fredagen kvar

hejdå fuckers och suckers , jag längtar till helgen :D


Kommentarer
Postat av: fulisen

fulis då, ja längtar också

2010-10-15 @ 17:03:20
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0