Fanny dansar :)

halllu det är maja som talar x)fanny kan inte lägga in nått inlägg för hon har inte tid hon har prov och blablabla så ni får veta lite om vad jag har gort den här veckan x)idag har de varit den tråkigaste dagen på hela veckan (onsdagen) då är det bara tråkiga saker ;P igår hade vi gyumpa typ bolllekar lite läskigt ;S måndagar är också tråkiga så de är inget och säga, MEN VET NI!!jag ska åka och fiska i helgen :):):):):) med paappa och fanny :D första gången faktiskt, späänandeee :Dhihihihihihihihihihihihih jag är tråkig :D jätte iriterande maja jätte iterande maja xD ja men fanny är ju typ och dansar och har det skoj (fast jag tror hon inte änns sitter på bussen dit x) )
ja har de så BRA nu heeeeeej dåååå :D

 



Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0