shhheewolf

looove♥


sitter på mitt toagolv,
väldigt normalt i min vardag

nej men jag har städat toan , för jag viiiilll :D
nej... jag vart tvingad, och nu är jag tvingad och plugga och man ba yey!

igår så åkte jag julia petra jacke & elin till storvreta, grymma som vi är så hoppa vi av exakt där vi skulle av och vi fatta liksom ingenting :s men aaa.... så kommer vi in till lilla erik som har ett jätte fint hus.. ehehehe..
och där va typ jakob joakimsneelhest och en annan filur
aaaaa sen missa vi bussen hem, ett till "yey" liksom , så vi stanna kvar lite längre och skulle ta sista bussen till vårat lantis ställe, men så missar vi bussen till stan , så det blir att springa till tåget, hinner precis (y)
sen varte hem till bjk

aaaaa de va liksom min kvälll och imorn börjar skolan, yey igen....
nu ska jag äta yey ..
herrååå




biiiit i päronet


yeyeeee.... lite bilder tagna från facebook bara, pulllan du får skicka alla sen : ) pöösshej


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0