uppsala is the shit , och då menar jag skit. SKIT.

har inte hunnit att skriva men igår kväll var en förjävlig kväll så att säga, först åkte man till storvreta, trodde de skulle va veeersta fésten, men nä alla sitter vid ett bord, kände mig sjukt osocial vi va nere vid musiken istället och drog tbx till stan ganska fort, då åkte elin och petra hem och jag och jackie hade jävliga problem med att komma hem.. sen blir vi nästan lurade, av ngra ogjdspogjsdgjsdojb som ville sälja knark till oss och som var helt dumma ihuvvet och så jävla tröga, ingen har ngnsin sätt mig så kaxig orädd och arg nååånsin som jag var då.
ville döda dom från huvvet och neråååt, stycka dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mohaha..
nej men aa dom förstöde verkligen allt, sen när vi kom till bälinge trodde vi vi att vi skulle dö också.. usch..
aa problembarn på högnivå kändes de som. och allt kunde blivit värre, och då hade våra liv varit ganskaa förstörda
 kom iaf hem sen, sov rätt länge, vakna av att jag trodde ett flygplan skulle krascha i vårt hus ;S

sen åkte fulis hem, sen varte att åka till mormor och morfar och fira morfar, grattis
fick veta hur rolig mormor var när hon var liten :) jävla mupp!
sen åkte jag till bjk och träffa jackie, och nu är jag hemma. borde sova.. satt aaa herrråå och go'natt


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0