jag knarkar ner små ankor

okej.. stunden vi alla har väntat på...
när skulle hon göra de?
kommer hon klara de?

svar - jag gjorde det idag och jag klarade de :D:D:D:D fucking moppeprovet är borta nuu<3333333
säkert för att emelie gjorde de samtidigt och gav mig smarthet (Y)

det var det jag menade som rubrik i förra inlägget, och jag hade visst fel :')


var i sthlm igår med mamma och maja, köpte en jacka, halsduk och mössa :)
sen idag så köpte jag en tröja och nya ugggggs
(y)

orkar inte anstränga mig med bilderna.... hhähä..

ehhhhjaah...
snart kommer jackie bajsunge. vi ska fira mig för jag va så duktig :K hur?
ja , det kan man ju fråga sig
nu plågar min mamma mig så måste gå ner, pösshej


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0