heybaby



jackie och jag åkte bara till stan igår gjorde inte så mycket, vart typ varmagubben tillslut för de var så jävla kallt, sen såklart så ska det börja snöregna eller vafan de va, och gubbisen blir iskall :( great..

sen jaa åkte vi hem , vart datan , nubbis somna och spraka med benen som en häst, vart rädd :(
och idag har vi segat som fan , mamma har haft marykay grej där nere och sålt massa produkter så vi har typ inte vart ner på hela dagen-.- sen varte pizza med mammis jackie och maja och kolla på beck, myes.

imorn ska jag praoa med malin på en klädaffär som är lite random :)
men det ska bli kul och umgås med snuttaan
yeye, ska till tandläkarn också.. som vanligt-.- dom kan ju sluta säga att jag har perfekta tänder när jag är där hela tiden-.- suck...... yeyeeeeeeeeeeee pusshej lever pastejjj


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0