jag älskar dig också louiseblom ;)<3

jag skrev ett inlägg som försvann.. till och med från utkast, så jag ba FUCK YOOOOOOOOOU !! :O

vi sluta 11.30 idag typ :D chiill chill chill , hade lite krig innan vi drog hem med blöta papper,
sen gjorde jag och fanny töntiga filmer (ni får se sen)
sen lade vi oss ute i sööööölen och schtekte på studsmattan
och det var ett jävla peddo som åkte förbi med bilen flera ggr och kolla på oss hela tiden ;o
vi ba MEN FUCK YOU, DÖ ÄCKEL :O !
du vi ska döda han sen (a)

nu dansar jag och jackie och lyssnar på världens bästa låt i camen,
NI MÅSTE RÖSTA PÅ DEN I MELODIFESTIVALEN SEN:O :D

!


Kommentarer
Postat av: louise

elskarej me :D <3

2010-05-20 @ 21:49:22
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0