NUBBIS GUBBIS JACKISEN KOMMER HEM IDAG :D<3

jag tror ni har lärt er vid det här laget att jag är dålig på att uppdatera men min blogg är ju värdelös så x)

var ju i huuuuvudstaden igår med petra mamma mormor och maja och kolla på typ romeo och julia på operan hahahha,
ja vad säger man petra ?
vi satt och grät och fick ont i magen för vi skratta så mke åt nån kille som satt framför oss och snöt sig
när det var knäpp tyst, asså gud jag dör av att ens tänka på det,
och så fort han gjorde ngt börja vi garva, han och hans kompisar förstod ju att vi skratta åt han/dom -.-
hahahha, sen var det är gubbe som sa åt oss att va tysta typ och någon gubbe i pausen som hade jordens roligaste röst så vi dog igen typ x)

aja jag slår faktist vad om att vi hade roligare än alla nadra töntar som var nere vid badet :D

aja var på stan idag med fanny älskling, fick bara med mig 3 trosor hem denna gång
och ikväll ska jag tjocka som fan , se på tv och dansa
aja lite dåliga mobil bilder från igår ;








Kommentarer
Postat av: fanny

sv: haha yeah bussressaaaaan ;D jag va jätte fin och duktigt :D

2010-05-30 @ 00:34:37
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0