louise måste fråga papparonny hur åska stavas, suck!-.- det vet väl alla !?

Jag vaknade typ 05.10 imorse och fattade att mullret jag hörde var åska, jag ba PANIIIIK
så jag sprang in till maja men märkte att hon sov så då ville jag inte väcka henne, jag trodde mammis hade åkt till jobbet först för jag visste itne vad klockan var, men hon låg där typ vaken

jag ba - MAMMA DET ÅSKAR OCH JAG ÄR JÄTTE RÄDD ;((( !!

så fick jag sova med henne (a)
men jag brukar inte vara rädd för åska så mycket, men det kändes typ otryggt i mammas hus på något sätt
jag typ låg och höll för öronen när den typ var precis vid huset, :( usch inte kul !

sen vaknade jag typ av att maja kom och fråga varför jag sov där -.- man ba HALLLLLLÅÅÅ !
hon hade tydligen också vaknat sen , men nu åskar det itne mer men regnar ,
och jag ska ut och springa ikväll med pappa och maja tydligen

köpte den här klänning igår till konfan.. den ser typ längre ut vad den är,
och jag råka ha sönder en sak på banden idag xp lalalala, men man kan liksom ta av dom om man vill ;)
den är nog finare i verkligheten tror jag


Kommentarer
Postat av: fanny

fan va fin :D haha ja märkte inte att det åska och sov till halv 11 :o

2010-05-14 @ 14:02:01
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0