im baaaaaaaaaack .

ja, vad ska jag säga ?
valborg var, kul :p faktist, och jag är skaaaaadad, louise är mer skadaaaad :)
men hon var de innan också(i huvvet asså)
julia louise och fanny sov hos mig, och blä vad skabbig man var när man vakna .

på lördagen var jag med malin och jackiee, vi var nere vid badet, hade fett kul först,
sen vart de grymt mörkt och läskigt.. sen trodde vi pontus var en pedofil med en yxa, (a)
ahh , sen kom typ några till , men då skulle vi typ hem :)

idag har jag vart med jackie, hon missa sin gyminstruktion, så vi gick runt på stan och försökte få tag på lite pengar, vi hade 3 kr.. sen åkte vi hem och åt chips och dip -.- och drack cooola♥  tjockisar.

åt middag hos mamma med mormor&morfar , morbror och kussarna,
jag var sjukt störd och skämmer ut mig för släkten som vanligt

blabla nu ska jag sova hos pappa typ hela veckan :d
puss.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0