en väldigt sexxxxy bild från idag jag bjuder på


tjo bloggeeeeen ,
sitter här och känner mig lite smått nöjd eftersom jag har lyckats kunna
få över bilder från mobilen till datorn och musik till mobilen
(jag har inte en jävla aning om vad jag gjorde)

Sen är jag glad också för självaste petra larsson - yes ni hörde rätt ;)
tuffingen själv ska följa med mig mormor mamma och maja till sthlm på fredag, haha
och istället för att servera på niornas bal och vara vid badet på kvällen så ska vi...
kolla på typ balett ;d romeo romeo vart är duuu ?
visst låter det kul ? ....
petra tkr iaf det :D
och nu blire roligare för jag har stumpan med maaaj

sen på lööööördag ska jag shoppa med en tjej ingen vet namnet på................
ser framimot det också :D<3


Kommentarer
Postat av: fanny

MEN DET ÄR JU JAG :O

2010-05-26 @ 17:19:20
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0