Det är nu bästa vädret är för att plugga, men det är också nu man blir så trött och inte orkar.

Har inte pallat skriva idag, och det har åskat och sånt skit här lite också.. och det har regnat hela dagen.
åkte hem från louise typ lite efter halv 10 imorse -.-
bara för mamma och pappa skulle göra några ärenden och jag var tvungen och åka hem tidigare -.-
fett jooobbbigt! trött,

har pluggat Liiiiitäe franska.. och jag bara seegar och har ont i magen ;'o

och det är ingen rolig och social inne på datorn så jag har tråkigt.
aja palla de här, ska lyssna på massa musik nu och tänka på hur härligt jackie har det i värmen nu,
pusshej<3


Kommentarer
Postat av: fanny

jag kommer sakna jackie nubbis och ja glömde säga hej då :(

2010-05-23 @ 17:50:28
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0