jag vill ha en pojjke :]


jag är typ ballast i sverige känner jag :D
jag är fan de
seriöst,
omg
DE ÄR JU JAAAG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
FAAANNNNYYYYYYYYYYYY !!!!! OMG OMG OMG OMG OMG !
AUTOGRAF TILL MIG SJÄLV TACK !?!?!?! :'O ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

hehe (a' vet att jag är normal :D
nu sitter jag snart och har ätit upp mitt godis jag köpte på affärn! inte bra! jag ska ha de ikväll (a)
jag kommer få roa mig själv känns de som -.-'
JAG VILL DANSA !
fett ledsen ;( ! fick ju missa dansen i onsdags för jag var sjuuuuuuk -.-'
och jag vill ba dansa me mina kompisar ;o
och jag vill liksom va glad ;o
och jag är liksom glad ;o :D

jag är konstig ;'oo
jag ska inte störa mer, men jag är bäst !




bah för jag är på braaaa humööör :D och jag är rolig och världens snällaste !
OHYEAAH


Kommentarer
Postat av: Julia

gullunge :D

saknar dig mer!<3

2010-03-26 @ 18:34:42
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0