jag älskar digggggggggg.

asså jag typp glömmer bloggen. ;s

natten vart fett lång, usch ..
först typ världens lyckligaste , sen världens hemskaste.
jaja, nu äre typ bättre tack vare en person, tack igen, tack tack tack tack L .
och förlåt igen, förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt  j .. <3

idag måste jag göra No;n ;o! int jobbat ett skit på lektionerna och vi har redovisning typ nu i veckan..
sen fattar jag inte SO;n , nån i klassen som vill hjälpa mig ? -.-
och sen äre bajs engelska prov i veckan me ?

folk tror att jag pluggar jämt, men jag pluggar aldrig.
jag skriver att jag ska, men jag kollar påre 5 minuter sen skiter jag i det, och gör allt i sista sekunden.
nej jag är ingen bra pluggis.. även om jag vill blire, fan jag vill ha bra betyg!


aja, jag bjuder på lite bilder från typ iförrgår.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0