Tydligen voffeldagen, så nu ska jag göra vofflor!


jag har inte haft ont i magen idag !! (yyyyyyy' *happyface*
dock har både louise och jackie lyckats fått ont i magen.. inte efter att dom träffat mig.. ömmm...
hehhe ;$<3

dagen har vart störd,

So, hängde med fett bra utan att somna!
No, fanny och jag flumma som faaaan och simon är cp! xp
Franska, oommggg! jag jobbade!
lunch, blääää
Matte, (fanny fick sluta, jag var själv för jackie va sjuk;() Fick veta att jag var en poäng från VG på engelska provet av Roland, och att jag var sämst i klassen på hörövningen... hehe FUCKYOU ;( jag är bäst :'( men jag ska få göra om (a'
simon satt och spruta äcklig sprey på mig... sen blev de lite dampigt och sånt, trevligttrevligt (y'
och en en gång, simon är cp!
Svenska, alla satt fett tysta! ;'o magnus och jag babbla serious talk.. ingen vet hur många som hörde.. hmm.. spännande , spännande.... NOT ! omg noooo om alla hörde allt ;'ooo !

Nu sitter jag och tjurar för jag märkte att vi inte har nickelodeon längre :o
och jesper sa att de var svampbob ;( lessen.. ;(
har klagat lite idag på att jag vill se teletubbies me.. men pappa har gett bort den filmen! buhu
aja, nu ska jag göra vofflor, godbajjjjjs


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0