The Sky's Is The Limit


KNARKAAAAAAAAR LÅTTTTTTTEEEEEEEN ;s

blev hämtad typ kvart över 11 av morfar imorse elr va man säger hhehehehe (a)
där satt jag och plugga lite engelska, och blev ner tryckt med massa maaaat,
så äre när man är med gammlingar, typ ?
men asså jag är så glad :D
för jag tänker på våren asmke och massa kläder och sol och aaaaallt,
så taggad, vädret är fint nu, det är df !

ikväll ska jag vara social mot min familj, :) melodifestivalen, blire.
har itne kollat en ända gång iår ;s så de får bli tonight nu liksom yeaah.

har slagit in lite presenter och bråkat me syster (Y) :D
underbart, de slank ut massor med fina ord ska jag säga ! :D
och jag är glad ändå :D
hehehehhehe :D

till tovis och mois som fyllde för några dar sen från familjen,

hahahhaha jag har skrattat lite åt dom här, lalalallalalalaalla


Kommentarer
Postat av: Tovee

Heheh tack!! :) Men skulledu kunna fixa min blogg?? :)<33

2010-03-13 @ 21:21:25
URL: http://underbartsnygg.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0