Stan med lololouise :)<3

Vart sjukt trött i skolan, df jag vart tråkig, förlåt för de.

Slapp sista lektionen, men fick ändå vänta till klockan tre på louise, eftersom jag lovat henne följa te stan,
jag är ju snäll mot min sötnos
vi hade de himmla trevligt, kolla lite affärer köpte lite saker, jag kolla på.

vi tog en lång mysig fika med massa prat, vilket var skönt
sen tog vi en buss hem, och nu orkar jag inte göra någonting :)
jävligt tröttis som sagt, så , goodbye my lovers :)<3

har börja lyssna på massa sånhär emomusik nu, asså de är skönt,
men jag är ändå inte världens störta emo så ni vet (a
)


Kommentarer
Postat av: louise

ja vi hade himlans trevligt tack för pratstunden och jag gillar också sånna låtar mahaha (a)

2010-03-11 @ 22:39:14
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: louise

jag måste erkänna en sak ..

hahahha jag tog aldrig bort bilden xD HAHAHAHAHAHH förlåt (a)

2010-03-11 @ 22:40:44
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0