pappa <3

Hm, min dag har vart typ inte bra?

Min pappis skulle hämta mig i stan efter dansen, och asså jag fick vänta aaslänge,
sen ringer mamma och säger att pappa bil har "krångla", så jag lacka ur ! men mamma sa inge..
sen skulle morfar kanske skjussa hem mig, men han hade ingen bil, så då fick jag vänta på att mamma skulle komma med pappas lilla jobbar bil.

Och när mamma kommer typ så var jag damp, typ börja klaga på pappa, och klaga på att jag fryst som fan,
sen fråga jag vad det var för fel.  
Då blev jag fett rädd och ledsen ist,

han körde bara på vägen liksom, och sen låg det ett jävla stort däck mitt i vägen, så pappa körde typ övere, så det fastna under bilen så han tappa helt kontrollen och allt, asså det kunde fan gått jävligt illa, jag menar på E4an, noll kontroll. asså kände hur ba rysningarna gick genom kroppen..

och innan hade jag vart fett sur, ba klaga på han.. sen när jag gick och vänta på han så tänkte jag på hur dryg och jobbig han va ;(
han är världens besta pappis !!!
han är fan världens snällaste egentligen fan.. ba jag som är så dum .

volvon är iaf död nu, elr vad man säger. Håkan fick typ åka och hjälpa och massa, vet inte så mkt.
men vi åkte iaf förbi dom, och jag ville ba springa ut och krama honom.. :(
ska kolla om han kommit hem sen ska jag typ sova
I LOVE U DAD !

btw så var jag fredde fox och jessica bäst på konfan ;)
så vi vann en varsin söt liten musis ;*



Kommentarer
Postat av: maja

hallå pappa elr mamma sa inget till mig ;OO ANY CARLANTON HAR EN GRÅ OCH EN BRUN SÅN DÄR MUS ;OO :DDDD<3

2010-03-19 @ 19:44:21
Postat av: Toove

Jag hörde!! HAN RINGDE JU PAPPA OCH FRÅGADE EFTER HJÄLP!! :// MEN URSS..!! FAN VAD LÄSKIGT!! VILKEN TUR ATT DET GICK BRA!! <333

2010-03-19 @ 19:50:33
URL: http://underbartsnygg.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0