mina syskon är bara lite sådär störande (?) ,

Usch igår kväll kände jag mig inge vidare alls, helt öm och svag i hela kroppen,
men ändå så blir man tvingad att göra disken och sånt fast de kändes som jag skulle svimma,

huvudet värkte och sen ska en syster vara en jobbig liten skit som springer och nypr än i midjan så man hoppar till och allt ba snurrar och man känner hur öm man är i hela huvudet.

sen kommer nästa jobbiga person, min bror, jag behövde sova, så jag ligger här i soffan och han går och tänder ALLA lampor i hela rummet som ger ännu mer huvudvärk.
ajaj, där dampade jag som 17 , men lyssnade han på mig?
- nej. han sa att jag var tjurig , släckte en lampa och gick.

somnade här nere i soffan på kvällen fast mamma sa åt mig att gå upp till mitt rum,
men jag var helt slut.. så jag slockna här iaf.

nu är jag helt rastlös, har inget att göra.
sitter och stickar min fina halsduk och det går så bra
aja, hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! TITTA IN OCH STÄLL FRÅGOR!:D

2010-03-23 @ 16:27:42
URL: http://endeltankar.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0