men hejsan jag är fuckat orolig.. jävla skit


Shiiiit, jag typ låter tiden rinna ? känns som ingenting är stressigt alls,
vilket det kanske egentligen är .. har ju fan ett omprov imorn jag inte plugga till..
sen ska jag göra matte tills imorn me..

jag har inget intressant att säga, men imorn slutar vi typ 11.00 :O fett skönt asså!
drar antagligen te stan med min älskling, och mitt virusskydds premeration går typ ut imorn..
så bror måste fixa de te mig! annars dör jag! kan inte sitta vid den här datan fören han har fixat de
och vår andra dator tar tusen år att bara starta..

jaja, onödig fakta (?)
nu ska jag snart plugga och hoppas att mamma kmr hem med maten jag beställt från henne ;)
bye


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0