malin och fanny har fixa prao i sista minuten ! nu får vi se hur detta går..

min dag , ;

vaknade typ en kvart innan bussen gick,
mitt hår var en katastrof, jag menare verkligen!
missa bussen, får skjuss av snälla lisa.
cpfilm på No;n hah, rätt kul, jag är blåst.. och fanny är tönt (y) , framflyttat matteprov te torsdag,
paaaaanik måste hitta prao, ringa dagis med malin,
sen efter skolan gick vi dit, sen till kyrkskolan
där vi möttes av ett trevligt litet barn som ställer och skriker som en jävla dåre rakt upp i ansiktet på oss (?)
får prao för förskolelever elr 1;or på kyrkskolan, aaaaaaaaaaaaah
sen en veckas prao på dagiset med världens sötaste ungar! vadå galna ?! ;o dom var sjukt snälla!

sen gå hem te malin, tjocka fett mkt glassss , sen sitta i bajsbrors knä hela vägen hem, för pappa har minibil
får höra klagomål som
- jag är död innan vi är framme
- fanny fan vad fet du är
- hur mkt väger du egentligen
- flytta fram jag kan ju inte andas

- assssåå kör fortare jag får ont i ryggen

ungefär så och lite till.. älskar dig med bror -.-'

imorn blire frilufsdag i skolan, ska te friskis och svettis med malin jackie och fanny, tror jag :)
sen tänker vi käka en fet pizza ! hoppas jag ;o mahaha


Kommentarer
Postat av: mister bloggare

fett grym dag men vart tog du vägen sen drog du hem?

2010-03-09 @ 18:46:17
URL: http://apapaparapa.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0