Lurad elr vad? Grattad blev jag iaf av världens bästa bruttor! :)<3

Jag trodde jag bara skulle vara med louise igår, men nej. jag var med malin fanny och louise.
dom lurade mig att elli (malins hund) skulle till veterinären och att malin inte ville dit själv , så vi skulle följa med.
men sen när vi kommer fram till malins hus, så äre ljus ändå upp i trappen, då säger malin

- Du fanny, elli ska inte alls till veterinären, och grattis!

så kramade dom mig, och jag bah - WHAT ?! :O skojar ni med mig ?!
dom har ju inte firat mig iår , så nu hade dom planerat att göra de hela dagen, fett gulligaa mina tjejer är !

och jag är ju inte så svår att lura, men dom lyckades bra hehe :)
så när man kommer in har dom dukat vid bordet, sen äter vi förrätt, sen tacos
sen hade dom gjort en tårta till mig! :)
snacka om mätt man vart!
sen fick jag lite fina presenter också som jag visar senare :] 

Sen gick vi ut, knäppte lite kort, och sen gick vi hem till pontus och kolla lite film och så
sen åkte vi hem , åt godis och trängdes i sofies säng :)
mysipys

nu har jag kommit hem, ska ringa morfar för att höra om han kan kommaa hit och hjälpa mig plugga,
sen ska jag hinna fixa toves blogg också.

bilder från igår kommer senare, puss och jag älskar malin fanny och louise grymt mke, tacktacktack!
ni är best :)<3


Kommentarer
Postat av: fanny

roliiigt :D<3 vi är bäst älskar oss <3

2010-03-28 @ 21:27:42
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Tack för att tog dig tid att fixa min blogg!! :) det var gullit av dig!!! TAACCK!! <333

2010-03-30 @ 20:26:07
URL: http://underbartsnygg.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0