bjuder på lite gammla och nyare bilder från min dåliga mobilkamera.

chaao bloggen, jag har vart på stan today with my bäybyyyy
det var la nice (: var fett shopping sugen , men paaank fortfarande ! tyvärr /;
men jag har lyckats fått pappa att kanske köpa en mobil te mig ;) som jag får betala tbx.. men iaf ;o
haha fan vad skyldig jag är mina föräldrar hela tiden! fortfarande skyldig mamma fyra tusen.. lalal

FICK FUCKING VG PÅ NOPROVET !!!! OMGOMGOMGOMG, jackie med ;'o hon fick t.o.m VG+ !
asså shit, om vi fortsätter såhär har vi lätt en tungpiercing sen !! aaaaaah *lycklig*

nu sitter jag på den supersega datorn, men den är inte superseg, för allting är borta!
pappa gjorde ngt så alla bilder och allt är försvunna.. men filip kan typ fixa tbx de så,

blabla, ska hare lite mys ikv med mina föräldrar , dom saknar ju tydligen att umgås med deras kära fanny
så ja.. när min dator ändå inte vill vara best så kan ju jag vara snel ist.
pusshej.






dom flesta är gammla, och dom lägger jag mest ut för jag vill ha sooool !


Kommentarer
Postat av: Julia

fett fin <3

2010-03-06 @ 16:22:24
URL: http://cristallinos.blogg.se/
Postat av: ElinE

haha kvalitetsbild på dig och mig va xD haha mm.. päron<3

2010-03-07 @ 11:10:47

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0