jag har tråkiiit,, och jag är lite bögig av mig :]

har inte palla och har glömt bloggen!

igår åkte jag te morfar typ halv 3 och var där till ömm kvart över 7 elr ngt.
han hjälpte mig lite och snacka om franska revolutionen, eftersom jag säkert missat asmke på lektionerna nu-.-!
tror iaf att jag ska gå imorn :/ även fast jag får såååååååå ont ibland! ;(
men jag får stå ut, pallar inte komma efter så mke!..

vi hade konfakort idag, aaaaaah vad ful jag vart!
och såklart ska fotografen driva med mig de första han gör! förstår inte vad de är jag gör som får alla verkligen alla att driva med mig så jag låter helt reatard och dum ! ;o
jaja.. något jag får leva med.. säkert heela livet..

så ska han vara rolig också den jäveln! ;o så när vi tar grupp kort står typ alla tysta så hör man mig garva precis innan han tar kortet.. mjo lyckat lyckat, vet inte hur många gånger jag garva till.. bläääää

sen fick jag se mitt ruuuuum! i mammas hus asså :) mina tapeter, dom har ju vart klara med dom fett länge, men jag har inte orkat tagit mig dit för att kolla! men de vart bra, jag är nöjd :)
nu blev de ett långt inlägg igen.. pusshej.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0