jag har fortfarande typ inga bilder ;s

har typ gjort kladdkaka i ööhm, lite mer än 2 timmar, hahah jag är best på att baka
men det var nå cp med ugnen så den fick stå inne fett länge.. en timme.. lalal,
ja jag hade satt på rätt värme ;'o

har även vart duktig och gjort lite engelska,
ska snart göra svenska efter maten och sen kolla på so;n.. suck.
för mycket skola asså.

skolan var öhm, daaaaamp damp damp damp ?!
franskan hahahahha, garvar när jag tänker påre
men blir så sjukt irreterad också .. ;s

jaja, snart ska jag äta, så nu blire nog ingen dator mer för idag.. elr kanske senare ikv, vi får la se.
nån bajsgammal bild, lite omgjord, mina ögon är inte så mörka.
och jag schiiiiiisar, jag vet inte hur man stavar så jag tog ett tufft sätt (a)


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0