inga bilder på mig idag tack.

försov mig imorse som vanligt, blev inge smink.. uääk , händer för ofta!
idag var verkligen fannys jackies och min skabbdag, inte nice!

sen blev jag fälld av bajs-alexander och jag ramlade som en pannkaka enligt jackie..
tack för den..... jag bröt en nagel ;''( jag skulle fan måla dom fina och allt idag, dom har hållt fett länge,
så fuck u alexander -.-'

fick sluta tidigare idag me typ.. så nu ska jag sätta igång med tråkiga saker så jag uttnyttjar de..

blev helt plötsligt fett emo och trött i slutet av engelskan..
så nu ska jag va ett emo (yyyy'
sen ska jag leka kärring och sticka , hejdå

här får ni världens finaste fan.. lyssnar på den hela tiden.. fanny som gav mig den, ttttack ! ♥


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0