hej rubrik.

Har inte hunnit skrivit på hela dagen, skolan var ömm, ganska rolig ? :D
sen vare utvecklingsamtal som jag itne såg framimot .. ba satt där först och hade ingen aning hur jag skulle börja
men sen gick de bättre, vi skulle ju hålla i det själva -.- jag vill inte göra om de ! menmen..

mamma pappa och jag åkte och handla, och pappa var typ sneeeel ;o och rolig haha
sen nu har jag typ gjort No.. och måååååste läsa So innan jag somnar, suck -.-

imorn äre dans, och jag åker te morfar efter skolan så han kan hjälpa mig plugga.. igen..
men de är bra (y)
sen är de bara torsdag kvar liksom sen äre looooov! och praaaaao :D
fan vad skönt att slippa skola..

men nu ska jag lyssna på musik och lite så, godnatt.
 


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0