hej jag är blåst -.-'

pallar egentligen inte skriva men, kan ju passa på att säga att igår fick vi svare på matte provet.. VG-
lala.. börjar bli bättre igen.. och jag ska bli ännu bättre :)!

idag åkte jag ju te stan med fanny och malin, vi köpte present te jossan. (y'
sen tjocka vi på dooooooonken.. gick te varma gubben, och flumma som fan på bussen, HAHA!

efter ett tag drog vi ut, åkte lite me jocke och fred i epan.. va på gårn en stund och lite så..
sen gick vi fred jackie och petra te pontus , kolla på drag me to hell , fyfan. :(
jag grät inte alls... lallala... nejnej..
men asså den var cp ? äckligggg, och sen blev de ju inte bättre av att vissa personer som var fega och gick därifrån kommer in ibland och skrämmer en som fan.. haha

aja, sen kom typ mamma och hämta mig och fanny. i vår enda trånga bil med bara 2 säten -.-'
hah, jaja, fett skönt att ba ligga i sängen och hare mys nu.
ska sova snart för vi har ju nån jävla cp konfafest imorn från typ 11.30-20.00 , skojjarom me mig !?
men vi tänker gå tidigare för vi ska te jossan, aaaja, godnatt


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0