eva&adam - vill me hare perfekttttt !

heeeeej alla nördar

jag sitter hemma och kollar på Eva&Adam <333333 love love love love love it
fick leta igenom hela huset för att hitta den filmen jag ville se, så låg den där jag leta först...
tyst! det är inte alls typiskt mig!

natten var ett helvete, somnade typ halv5 .. kunde inte sova för jag hade sjuuuukt bajs ont i magen
inte kul , så sen när jag vakna trodde jag de skulle gått över.. men nej
så jag fick stanna hemma

nu blire en liten chill dag, och jag har oooooont ;( menmen, nu ska jag äta och se på filmen hihi
nubbis tkr synd om nubbisgubbis som är ensam på håltimmen ;*<33


Kommentarer
Postat av: nubbisgubbis

nubiisen hade tråkigt :( <3

2010-03-22 @ 17:34:58
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0