segling är min grej (N)

tjaotjao, mja, seglar skolan idag då.. ,
asså vet inte vad jag ska säga, dagen gick rätt fort ändå,
men det var liksom sjuuukt kallt att sitta i en jefla båt näre regna ! -.-

sen fatta jag typ ingenting (y'
var me två tjejer som hade segla nå annat cp tidigare,
så dom sa typ va jag skulle göra-.-
men jag fatta ju ibland, men dom snacka massa cp och jag ba
- hu ? :S

asså en dag var väl okej, men orkar fan INTE 4 dar till .. man blir ba så sjukt trött och hungrig -.- !
håller på att somna nu helaa tiden och ska nog sova lite så min film har laddat klart när jag vaknat (Y) !

aja, drygt inlägg.
puss på rumpan, jag är den sötaste du vet


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0