på måndag börjar seglar skolan.. -.-

okej, jag har inte suttit här på ett tag, men om ni vill veta lite så kan ni ju alltid kolla louise blogg hon har typ skrivit lite om igår och avslutningen, men snodde lite bilder från dig också stumpan (a) <3

sofie jackie fanny

julia petra

malin louise

bara för jag tyckte dom bilderna var söta (A)

aja här är lite fler från thaaa avslutningskväll :
LINUS, ↓ kan ta siiiig för han trampa på bryggan så allt vatten kom och blötte ner hela mitt arsle ! ;(




där ser ni ju typ att jag är blöt -.- + att mathias lura in mig i värsta geggan som ni ser på skorna -.-
sen spotta jag på mig själv när vi gunga , kände mig sjukt fräääsch (Y) !








aja, det räcker, imorn blir de gymma med jackie, sen ska man typ till jossan på kvällen :)

idag var jag försesten hos kusse och fira han för han fyllt 14, graaaatttiss
sen åkte vi på bio och kolla på komisarie späck, den var helt okej :)
jaja, pusshej.


Kommentarer
Postat av: fanny

kan inte jag få följa me dej och jackie och gymma imorn ? :D

2010-06-12 @ 21:44:43
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0