k-k-k-k-k-k-kallt ! ;'o

halloj .
sista dagen på seglar skolan idarå (yyyyyyyyyy) ! :D
okej , det var inte kul. för det var väärsta blåsten och stora vågar,
och vi skulle segla till klinten och grilla och sånt,
och jag vart typ blötast :'(
fick låna kläder av ledarna och millan och massa för jag typ inte kunde rööra mig för jag frös så mke :s
asså jag hade typ duschat med kläder på , såg de ut som . nice (y)
men slapp segla hem igen, fick bara sitta i en båt (A)

nu sitter jag här och försöker värma mig, har tagit på mig nya varma kläder , sköööööönt
nu ska jag lyssna på musik och bara tare lugnt. have a good time


Kommentarer
Postat av: fanny

haru sett än elr ????? :o

sv: det va bara om mitt hår x)

2010-06-18 @ 17:53:10
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0