3 days

LÖRDAGS:

dag och kväll med tjejerna, grill och bad (jag och jackie bada inte hehe)
vart iaf mys, drog från julia typ 00.10 elr ngt med jackie till björklinge,
där de vart mitt första bad för i år, och de var inte najs.. kaaaaaaaaalllt !



IGÅR:


IDAG:

fräääsch...


haha jag vet !, så jävla snygg bild ;D bjuder på min små fossingar som folk blir kåta på :')

orkar inte skriva ngt speciellt, för det har helt enkelt inte hänt ngt speciellt ! :)
imorn ska jag typ till stockholm med mamma mormor och maja tror jag -.-
aja, snaaaaart är de midsommmmaar ;o ;D


Kommentarer
Postat av: fanny

fett nice att åka till stholm ? :o elr ska ni shoppa ? x)

2010-06-21 @ 18:58:58
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0