gröööööna lund med brudsen vvaa kanoon ;))

segg uppdatering kanske, men ja. jag vaknade typ nyss satt...

igår var jag ju på grönan med brudarna, sjukt lyckat måste jag säga!
har saknat er flickor :)

haha, vi trodde vi hade fått massa problem (som på tåget tex.. OMG VARFÖR ÅKER DET BAKLÄNGES FÖR!?)
men egentligen kunde vi typ chillat och tagit det lugnt hela dagen -.-
haha, menmen vi klara oss fiiiiint i den stora staden ;d

och insane var klart stöööörsta favoriten för alla helt klart ;),
 haha mina ben är av gummi, fanny och jag kan danska.., "omg jag flög framåt, jag flög framåt!",
"- shit vi har två lätta bakom oss.. - är det läskigt? - öm´.. heh nej.. - VI KOMMER DÖ!" ,

jaja, det var sjukt najs, kom hem seeent, kl12, så vart en hel dag med brudarna, och det gillas skarpt!

får massor av bilder av louise snart hoppas jag, och jag lovar att lägga upp så mke som möjligt :)

här har ni iaf två bilder från tåget på morgonen på elin sara & becka muppar...


HAHA juste allt becka sa hände hela tiden så hon och jag gick och garva åt det på kvällen när vi skulle gå till tåget, sen efter ett tag säger hon ba
-
så kommer det någon jävla hachgubbe nu och dödar oss! xd
jag ba - hahah ja xD elr VA !? :O
hon ba - ojj ! :O

det var ganska kul (a' aja, drygt inlägg... men ni får stå ut..


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0